Två flugor in en smäll då vaaa.

Hejhejhejhejhejhejhej. :D:D:D:D:D wow det märks att jag är på topp humör eller hur? ;) haha
Men det är jag, det räcker med att jag tänker på att jag har praktik imorgon också och mitt leende går ända upp till öronen. Idag har det varit en ganska konstig dag för mig. Jag har fått tillbaka mina kramper i magen men det är ju ingen doktor som vet vad det är :S men det hindrade inte mig till att jobba :D Love with a BIG L.

Direkt efter praktiken så träffade jag min älskade Elin som fyller 18 år dag!!! Hihi men hon är inte den enda, min pappa fyller också år idag. 40 hela år, ojojoj. ;) Inte illa, inte illa. Tänker faktiskt lägga upp en bild på min underbara pappa när han gick i typ 9an eller 8an. Haha kan kommer nog göra något taskigt tillbaka på mig när jag fyller 18 eller något..? Men den smällen får man väll ta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback