Hejsan hoppsan lillebror.

Sitter bänkad framför tvn. Wallander - skytten visas såklart.
Och så får man väl vara duktig idag och göra lite läxor även fast jag inte orkar =(
Var nyss ute med mamma så Fenya fick springa av sig på baksidan. Hon ser så underbart gullig ut när hon skuttar som en känguru (Fenya alltså) haha. Det är så mycket snö så hon sjunker ner. haha.

Och från det ena till det andra, igår så hann jag inte skriva mer inlägg. Det va några bilder jag egentligen skulle lägga upp från en lektion.
Våran klass är bäst på att sitta och prata med varandra på lektionerna och igår fick vi som straff att sitta i en större sal för att vi inte ska kunna snacka så mycket med varann =( buhuu! Men läraren lyckades inte bra ;) naha. Vi satt och skämtade om en banan. haha




Haha jag försökte leka polis men jag lyckades inte. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback