Sitter hemma hos Frida

Hejsan bloggen!
Hur är det med er en sån här fredagskväll?
Med mig är det jätte bra, hade en väldigt bra ledig fredag. Började med att åka till frissan klockan 12, blev lite blondare. Kan kanske lägga in en bild senare om jag hinner :)
Sen blev det lite mat hos min Mormor♥ älskar hennes mat. Hur kan mormors mat vara den bästa? ;
Iaf, så åkte jag in till stan för att möta upp Frida så köpte jag en present till mamma som fyller år imorgon. Och nu så är vi hemma hos Frida :) Vi ska snart göra oss iordning för att åka till nässjö =) kulkul.

Nu ska jag in i duschen sen blir det ansiktsmask :D

Ha en toppen kväll.

Kärlek♥

Kommentarer
elin [foto & vardag] säger:

sv; hihi, tack så mycket! :') okej, vad kul! har lagt till dig på bloglovin nu! :)

2011-02-04 | 18:03:00
Bloggadress: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback