En lång helg framför mig

Hejsan.
Inget bloggande igår. Var nog för trött för det. Tränade efter skolan med Amanda, sen åkte jag hem direkt. Haha. Det tar verkligen kål på en ;) Men har känt mig mer piggare. Ett gott tecken? :)
Idag i alla fall skulle jag lämna in min mobil på lagning men eftersom dom inte hade några lånemobiler så fick jag skita i det. Tjejen som jobbade på 3 påpekade att jag skulle kunna klara mig utan min mobil i 2 veckor utan en lånemobil. Ehe? Nej! Får förmodligen låna ens mobil sen lämna in min lilla söting.
Ikväll kommer jag tillbringa min tid framför HV vilket har börjat nu. Men hör inget tjoande från vardagsrummet så jag tror dom inte har gjort mål än. Får väl skynda mig in för att inte missa.
Imorgon är jag ledig, likaså på måndag. Så det blir en riktig långhelg. Det kommer jag njuta av. hihi.
Nu ska jag inte slita ut på tangenterna för mycket.
ha en toppen kväll.
Puss♥
(En gammal bild på mig när jag va brunett.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback