"25dagar" Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jadu, du vet sådana skäggiga personer som luktar svett och öl är verkligen sådana killar jag INTE vill ha ;) 

Men om man ska göra det lite seriöst så ska han ha brunt-blondt hår, längre än mig (inte håret alltså, utan längden och nej inte på deras ägodel utan längden från deras tår till deras hjässa) ;) , ha riktiga muskler, bra på att kyssas, bra i sängen kanske?? ;), romantiska. 
Han ska iaf gilla mig för den jag är, känner en kompis som ändrade sig typ gick ner jätte mycket i vikt pga en kille. Man ska inte göra det, killen ska gilla dig för den du är inte den HAN vill du ska vara. Då är det inte den rätte för dig. 

Så om typ Zac Efron?


eller Liam Hemsworth?


Chace Crawford?


Joel Kinnaman?


Alexander Skarsgård?


So if some of you guys read my blog please mail me or something: [email protected]

I would love to catch up with you all, maybe it can get wild some night. You know what I mean? ;) 

You don't need to worry about your girlfriends, they will never find it out! 

Peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback