Njuter av min utsikt

Ååh jag hatar verkligen att man har skrivit en vääääääldigt långt blogginlägg sen cepar nätet och man försöker fixar så det kommer tillbaka och inlägget finns inte kvar!?!?! Har man rätt att bli förbannad då?? Ja för er som undrar så hände detta mig för exakt 5 minter sedan.

Iaf det jag tänkte skriva innan var att jag sitter i husvagnen och har en underbar utsikt över min bror och hans kompis när dom hårdtränar här utanför. Pappa kör slut på dom, men det är härligt att se ;)

Idag har vi bara legat och solat, jag och mamma skulle åka och köpa en bikini till mig i morse men det va ju för sjutton stängt. Det är ju söndag kom vi ju på. Så vi åkte hem igen och jag fick sola i mín BH hehe.... Men jag fick iaf ett par nya gummistövlar, i leopard. Vilket det blev på min bikini som vi köpte i eftermiddags på Lindex. As snygg :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback