Världens bästa flicka!

Nu är jag hemma i huset igen. Ska bli så underbart att få sova i min egna säng. Har inte sovit där på typ 4 veckor. Har legat i brorsans säng ;) hehe. 

Denna helgen har varit, ja kanon. Kom ner två killkompisar till mig och Emelie som då stannade tills idag. Så vi åkte till Liseberg, Emelie fyller år idag så det blev extra roligt. :) Men blöta va vi. Regnade heeela tiden, sen åkte vi kållerado och Flumride för många gånger så det va inga torra delar på kroppen. Hehe. Jag som inte hade med mig något ombyte hade en riktigt trevlig resa hem, satt med mina trosor och en stickad tröja. Hehe. Smexigt värre. 

I Fredags då när killarna kom så satte vi oss hos Emelie och spelade Upp Till Bevis, fy fan vad roligt det va när man körde Kropp mot Kropp. Jag och Emelie hade liiite problem med det ;)  Linus och Anton hade också lite, ja problem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback