Mitt sista sommarlov ska spenderas så som jag vill minnas de.

Hejsan. Är ni vakna? :) Jag sitter med halvöppna ögon redan nu, fick inte sova så mycket inatt pga åskan och blixten :( sov i Gränna så hade ingen mamma eller pappa jag kunde trösta mig hos, fick ta Elin istället ;) Är rädd! 

Det va så jag spenderade min första dag på sommarlovet, riktigt mysigt :)
Mitt sista sommarlov och det ska jag verkligen ta vara på. Ska göra saker som jag alltid kommer minnas. Ska bete mig som om jag vore typ 5 igen (a) (kanske inte hela tiden) Som jag gjorde idag, hoppade i vattenpölarar. Gud va kul det va! Det borde ni verkligen göra! Kallt va det inte heller. Hade på mig ett linne, shorts och FlipFlop ;) 




Nu ska jag ta och släpa ner mina halvdöda ben efter så mycket spring och hopp ikväll ;)

Goodnight People! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback