Hemma hos mig just nu.

Kom hem för en liten stund sen. Mamma var så gullig som kom jag hämtade mig från Hotellet. Har varit en kanon eftermiddag (förutom hos tandläkaren som tryckte in en spruta i munnen på mig, det bara svartnade för ögonen. Trodde jag skulle dö. För er som inte vet så är jag FRUKTANSVÄRT rädd för sprutor och nålar överhuvudtaget.) och det va den sista dagen denna veckan i receptionen. Nästa vecka får vi tagga frukosten :D hihi. 

Direkt när jag kom hem slet jag av mig min utrustning (Låter som om jag jobbar som polis eller ngt i den stilen). Och bäddade rent min säng.
Va o handlade igår med mamma på Ica Maxi och såg ett såååååå snyggt påslakan som hon köpte till mig. Behövde ändra lite. Har letat överallt efter ett sånt. Hittade tex ett på jysk men det var typ svartvitt så nej tack ;)
Så det fick absolut åka på ikväll.!
Så inatt ska jag sova mitt i stan nånstans i världen. Hoppas det är typ New York, det ser ut som det (hehe). Ganska långsökt men jaja.

Säger godnatt för idag. 
Puuuss på er! ♥

Kommentarer
susanna säger:

sv: ja den är grymt bra :) tackar:)

2011-03-18 | 00:03:07
Bloggadress: http://susannajosefinegjerdet.blogg.se/
Anonym säger:

Sv: Jaa jag tycker ockkså den med leomönstret var vacker älskar det!

2011-03-18 | 07:31:13
Bloggadress: http://marwahs.blogg.se/
amanda ♥ säger:

hmmm hade inte ens behövt fråga för det visste jag ju ;)

2011-03-18 | 07:53:03
Bloggadress: http://maaaandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback