Melodifestivalen 2011

Sitter och trycker i mig Ben & Jerry glass medans melodifestivalen går på tvn :)
Tanja är här också och tittar.
Vem tycker ni ska vinna? jag börjar fundera på vart melodifestivalen tar vägen? Det är ju liksom inte shlager längre? Det är ju disco, rapp, hiphop? Eller? Låtarna är ju riktigt bra, det kan jag ju inte säga att dom inte är. Jag har inte följt melodifestivalen i år så jag vet inte vilka låtar som vart med men låtarna som kom till Finalen är för jäkla braa!
Jag själv hejar på Danny och Eric =D Jag håller verkligen tummarna!!
Danny - In the Club
VEM HEJAR NI PÅ ??

Kommentarer
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! säger:

sv: Ja den är snygg :D

KRAM

2011-03-12 | 21:34:27
Bloggadress: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback