Top Model

Nu har jag varit duktig och gjort lite mat till familjen och mig själv. Inte så avancerat, det fick bli pommes och hamburgare. Har suttit och funderat lite på vad mamma har med sig för saker hem till mig, hon är nämligen på väg hem från Ullared den livsnjutaren, I 8 TIMMAR var dom INNE på ullared. Vad gör man då? Går man som  en snigel och läser alla artiklar eller liknande på alla varor!? hahahaa gamla goa tanter.! Själv skulle jag bara klara av max 4 timmar. haha. Fast då går jag bara till de avdelningar jag vill till. (a)

Min fruu jag ska spendera min Fredagskväll med. Undra vad den kvällen har att bjuda på. Kan ju säga att jag kommer göra något jag länge har funderat på att göra :)
Den som gissar rätt får en veckas länkning!!

Kommentarer
amanda ♥ säger:

du ska färga håret bruuuuunt ! :D

2011-03-14 | 21:44:01
Bloggadress: http://maaaandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback