Hänger och är coola som sagt

Hejsansvejsan i lingonskogen!

Idag är det då måndag eller tisdag eftersom klockan är över 00.00 (för er som har glömt) och jag tycker veckorna går för fort fram. Tänk att det bara är 5 veckor kvar till nyår, 5 VECKOR!! Helt sinnes. Och vad ska man göra då, inte en jäkla aning. Vet inte ens vem jag ska fira nyår med, det här kommer sluta väldigt bra känner jag på mig..Kommer väl sluta med att jag sitter hemma med mormor och spela Bingolotto (om det nu ens gå på tv på nyårsafton!?) ;) men vem vill liksom inte fira nyår med en sån cool mormor som jag har, hon rockar!<3

Haha! Okej det där va typ Daniella humor, ni behöver inte skratta om ni inte vill. Jag förstår er isf ;)
________________________________

Min kväll har jag spenderat med Elin och Jossan. Åkte in till eurostop till Elins syster:) läste skvallertidning och drack varm chokladmjölk, inte ofta man gör det på en måndagskväll ;)


Kommentarer
Amanda säger:

hej snygging! ny blogg! :)puss amanda

2011-11-24 | 21:48:24
Bloggadress: http://haappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback