Jag tror att jag har blivit synsk...!

Nu är jag äntligen hos min lilla Elin. Slutade jobba halv tio så kom typ nyss hit. Ska väl ta och lägga oss framför tvn och mysa lite innan vi ska sova. Imon är det en ny dag på praktiken, och samma som idag så blir det receptionen. 
Men jag slutar 14 så ganska chiiiiiill.

Idag innan praktiken satt jag och Elin på George och fördröjde tiden. Satt och pratade om Jönköpings livsfarligaste korsningar i stan. Om hur mycket olyckor det händer... 
Komiskt sätt så läser jag på jnytt på min rast det hade hänt en olycka vid den korsningen idag klockan 14. Samtidigt som vi sitter och pratar om det.... läskigt värre eller? Som om man vore synsk eller något liknande. 

.

Idag blir det en bild på min vovve (brist på bilder nu märker jag), ska sova nu så vill direkt inte ta kort på vad jag har på mig när jag sover för då får ni madrömmar ;) Skooooojar

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback