Från blondie till brunett

Men hallå vilken ursel uppdatering jag har, det är katastrof! Men det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu. Det är typ mest bara plugg och då menar jag BARA plugg. Om det inte är plugg som förstör mitt liv/min fritid så är det la... ja för det mesta plugg. Seriöst det är bara ordet plugg som strömmar runt omkring i mitt huvud.
Whatever nog om detta tråkiga.

Från det ena till det andra så har jag blivit brunett för er som bryr er. Det blev lite fail igår med mina slingor så jag emelie och jossan satte oss i bilen och for som blixtrar till maxi för att köpa hårfärg ;) Så det va bara att ställa klockan på 6 och sticka upp till Jossan för att färga det ;)


Kommentarer
Muttprutt säger:

mmmm me like it!!!

2011-10-26 | 23:18:02
Anna Fahlgren säger:

Det blev ju jättefint! Tycker om din blogg, den är inte loika trpkig som många andra! Så detta är inte första gången jag kollar den! :)

2011-10-28 | 15:40:23
Bloggadress: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback