Grattis på 18 årsdagen...

... önskar JP-posten. Fick hem ett brev från JP om en blankät jag skulle fylla i till min födelsedag som är om 6 veckor imon :D wiie! känns som om tiden kommer gå ruskigt fort.. Hoppas innerligt på det, orkar inte vänta mer! ;) jag är nog inte den ändå 17 åringen som väntar på att bli 18 så att man kan gå ut på krogen med sina 18 åriga vänner ;) Eller? Typiskt att typ alla mina vänner ska fylla år tidigt på året eller på sommaren, jäkla otur här. 
Jag ska iaf sätta mig och skriva nu, och välja ut en bild dom ska lägga ut.. hehe.
Så ni som bor i Jönköping, glöm inte att titta i JP den 17 eller 18 oktober efter Daniella Fagerberg ;) eller det kanske kommer den 19 (a) Aja, det märker vi väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback