Lid med mig kära läsare..

Hejsan hoppas lillebror, nu vet jag inte om just DU som läser min blogg är en lillebror.. Men vi kan väl låtsas att det är ett par styckna. Hej på er i så fall :) 

Just nu står jag uppe på Elmia och säljer hur många husvagnar som helst, ja drömma kan man väl. Det kanske är det jag gör just nu. Nobody knows.. ;) 
Ne, jag står nog i min ensamhet och lockar till mig kunder med mitt fina fejs occh mitt underbara oemotståndliga leende, eller vad tror ni? ;)

I alla fall, det va inte det jag täntke skriva här. Utan nu ska ni få lida med mig hade jag tänkt. Varför undrar ni? Jo, för att igår hände det något fruktansvärt i vårt hus.. Jappjapp.. Det är fuktskada så det skriker om det i vårat pannrum och jag fick oturen denna gången att ha mitt rum precis brevid :( Så nu ligger min säng ute i tv rummet.. Kanske är ganska soft med tanke på att man har tvn framför sig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback