Tiden rinner iväg som ett vattenfall

Assa nyss va det typ Lördag.... Vart tar dagarna vägen, det går så förbannat fort? Håller ni inte med? :O 
Idag är det onsdag, för er som inte visste så tänkte jag påminna er, och det innebär att jag har svenska och samhällskunskap... yaaaaay! *host*

Efter skolan sticker jag och mina fina brudar hem till mig för en film och tacokväll, får väl ta och passa på när inte mamma och pappa är hemma. Och imon är det dags för körskolan igen. Wow, tiden går verkligen fort. Scary. 

Aja, nu ska inte jag skriva mer så jag inte missar bussen. Det skulle va väldigt synd att missa bussen till skolan denna dag. (Ironi så det skriker om det, eller?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback