Har ni några tips?

Ligger i sängen, vilket jag har gjort hela dagen. Eller ja, jag har gjort en tårta till Mammi som fyller år idag. Den blev ätbar i alla fall och godkänd. Konstigt, jag köpte en värdig tårtbotten nere på ica, kanske därför den va ätbar? Aja, den kanske hade blivit slängd i papperskorgen om jag hade gjort en precis egen ;) Jag hade inte blivit förvånad!

Imon börjar en så kallad "Mål vecka" i skolan, 8-15 varje dag... Det bästa med målveckan är väl att man får gratis frukost varje dag. Trodde faktiskt inte skolan hade råd med det, med tanke på att vi fick städa utanför skolan häromdagen, dom kan inte ens bjuda på en kopp kaffe och frukost. Så det ska bli intressant och se hur det blir :) Kommer väl få lägga en femma eller en tia för frukosten, nu återstår det att se.

Men i alla fall och ligger och fundera över vad man kan se för Tv-serier. Har ni några tips?
Håller på att checka Gossip Girl nu, men efter den? Jag älskar serier så ni får gärna lämna lite tips :)

Kommentarer
Anonym säger:

scrubs!

2012-02-05 | 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback