Ett flyg till New York? Ja tack!

Fick äntligen en kick i baken för en stund sen som fick mig att dra mig upp till duschen. Den va väldigt välbehövd. Men det gick inte ens 5 minuter efter att jag hade duschat då jag ligger i sängen igen. Tittar på Gossip girl (som om det va en nyhet?), fundera på att flytta till NY och bli en diva. Kanske när jag blivit mer frisk och orkar gå upp från sängen. En flygbiljett kostar dock bara 4601:- fast då är det ju bara flygstol fram och tillbaka, men fatta va najs!! Nån som ställer? :D
Jag får väl fundera på förslaget medans jag ligger som en utslagen människa i sängen och titta på Gossip Girl och drömmer mig bort bland de heta killarna på New Yorks gator!


Kommentarer
fanny ahlm säger:

allt bra ? :)!

2012-02-08 | 17:45:16
Bloggadress: http://fannyyahlm.blogg.se/
E M E L I E säger:

Hej!

Nu är dagens bloggar uppe på bloggen, kika in och kolla om det var du! Lycka till, kram :)

2012-02-08 | 19:34:44
Bloggadress: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback