Svaren på era frågor!

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

- vad är det bästa du vet att göra med dina vänner?
Att ha (nästan) alla tjejkompisar ihopsamlade, förbereder en bra kväll genom att laga god mat, alkoholen i kylen, musiken på topp, festkläderna på och taggar en sjukt bra utgång. Det är inte ofta alla vi tjejer gör sånt tillsammans. Har hänt bara några få gånger, och då har vi riktigt roligt! Så det är det bästa jag vet, att samla ihop alla tjejer och ha en kanon rolig kväll! Då får Daniella ett stort leende på läpparna!


jennelie

- vad är det absolut bästa du vet?
Det absolut bästa jag vet... ehm.. sova? Det är väl vad alla älskar? ;)
- har du varit utomlands någon gång? isf vart?
Jag har varit på Gran Canaria, Fuerteventura och Thailand. Min första utomlandsresa var till Canarieöarna, Aguiniguin. då gick jag i 9an, sen Fuerteventura gick jag i 1an på Gymnasiet och Thailand gick jag i 2an :) Nästa utomlandsresa blir förmodligen i Augusti sen en till Thailand igen med familjen i februari :)

Thailand

- Din favorit aritst/grupp?
Jag lyssnar väldigt mycket på David Guetta, Chris Brown, Justin Bieber (Tycker dock bara om en del låtar men ej hans utseende), Loreen, Dead By April (så jäkla fräna). Jag har inte nån speciell favorit utan jag lyssnar på den musik jag har lust med. Ibland blir det dansband, ballader. Det beror på vad jag är på för humör.

- Favorit mat?
Tacos har alltid varit det och kommer alltid att vara. Både gratäng och vanlig med sånt där bröd ni vet.

EMMAS!- alltid tävlingar

-vilka bloggar följer du?
Jag följer dom vanliga stora bloggarna: Kenzas, Kissies, Dessie, Paow, Hugo Rosas, Molly Sandén. Sen följer jag ju några av er som följer mig. Men frågan är vilka ni andra är? Det skulle jag vilja veta :)

KORNELIA

- Varför började du blogga?
Jadu, det va vid ett tillfälle för mer än 2 år sen jag fick en kick att börja blogga. Då har jag nånstans att skriva av mina känslor eller visa för er vad jag gör for living. Jag tycker det är kul att läsa andras bloggar så då tänkte jag bli en utav dom. Älskar att gå in på statistiken och se hur många det är som läser min blogg och hur mycket det har höjts under dessa 2 år.! Massa massa kärlek till er!♥

- Favvo blogg?
Det måste vara Kenzas, hon är en förebild för alla. Hon är en unik tjej som följer sitt egna hjärta och skiter i vad andra människor tycker och tänker!

- Unika per dag?
Innan låg det imellan 10-30 styckna per dag, nu har det höjts så att det liggen mellan 50-120 per dag! Jätte kul att se det höjas så mycket! Hoppas det kan höjas lite mer!

- Förebild inom bloggvärlden?
Det skrev jag ju innan, Kenza ! :) Jag har alltid gillat hennes blogg, hennes personlighet, kändisskapet hon har, modet hon ger ut. Människan hon har växt upp som!


Ida

- Intressen?
Är shopping ett intresse? Isåfall väljer jag det.

- Ålder?
Jag fyller 19 i oktober :)

- Förebild?
Nu väljer jag en utanför bloggvärlden, då väljer jag Vanessa Hudgens. Hon har alltid varit min förebild och hon kommer alltid att vara det.

Beatrice Jakobsson (foto)

- Färg på dina ögon?
Sist jag kollade hade jag blå men mina kompisar säger att jag har typ blå, grön och grå :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback