En dödstrött tjej

Jag har ont i huvudet, ryggen, foten, tån ja överallt på kroppen till och med öronsnibben.. Får panik snart, kanske dags att ha på sig riktiga skor på jobbet istället för converse!?
Märkte nu när jag va på hockey med en kompis att jag fick så sjuuukt ont I ryggen när jag satt ner, sen när jag går i mina converse så får jag så ont i fötterna att det går upp till nacken? Hur man nu lyckas med det har jag ingen aning om... Menmen, gnäll gnäll känns det som det bara är nu för tiden.. Får väll klaga på årstiden;)
HV vann ikväll, vilken lycka! Kommer ha många leende på läpparna imorgon på jobbet (hoppas bara dom kommer förbi). Jag kommer iaf somna med ett STORT leende. Satt så nära isen att man TYP kunde höra dom flåsa.. Och jäklar var rädd jag blev när dom sköt pucken så förbannat hårt mot glaset, vet inte hur många gånger jag hoppade till ;) haha

Hoppas ni haft en bra tisdag!
Natti mina fina! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback