Happy Birthday To You

Idag fyller en mycket bra vän till mig 20 år, eller ja om man ska vara exakt med klockslaget så fyllde han år igår (30/1). Så jag och några kompisar har varit hemma hos honom och firat samt ätit lite smått och gott. Och han hade faktiskt varit så snäll att han fick ett paket, vilket blev ett Beer Pong spel! As roligt Förfest spel, spelade det förta gången på nyårsafton. Har ni inte spelat det så gör det, 5/5 toast! Ska försöka packa ner lite till i resväskan (om det nu finns plats med mer!?) för imorgon ska jag möta upp Andrea på stan för att ta en fika sen på kvällen blir det hooockey! Great day må jag säga.
Hoppas ni haft en bra start på veckan.
( En mycket glad pojke som äntligen får gå på systemet!)
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback