I'm Just Sayin'

Klockan är  om en stund 20.00 och jag börjar bli lite småtrött faktiskt. Klockan står på 04.15 imorgon "bitti". Vet inte om man kan kalla det för morgon eller natt? Jag ska iallafall då jobba, fick ta en jobbakompis pass och det ser jag verkligen fram emot! Det ska komma en Baristacoach till oss imorgon, och jag har aldrig jobbat under tiden han har varit där så det ska bli riktigt intressant och roligt att se vad han har att säga. Får väll se om han kan lära mig att göra några fler lattearter. Jag kan göra hjärtan och löv, haha! Börjar bli lite uttjatat när man gör samma sak varje gång till varje gäst ;)
På bilden ser ni ju massvis med olika arter, fatta vad roligt att kunna göra sådana. Mer roligt också för den som dricker kaffet.
 
Snart blir det sängen för min del! Ska spela lite sims först ;)
Sov så gott! ♥

Kommentarer
Amanda säger:

Hade inga bilder på dig i den datan från 2011 tyvärr ;) bara en men det va inte på oss tillsammans ;)

2013-01-14 | 19:56:11
Bloggadress: http://maaandajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback