Det är ju trots allt bara onsdag en gång i veckan

Tjenixen på er. Vilken rikitg slappardag jag har haft idag, legat i sängen och kollat på film och nu kollar jag vidare på Grey's så jag kan få börja med One Tree Hill igen! Det går verkligen framåt med lista, noot. Varför ska det vara så förbannat många avsnitt i varje säsong? Har liksom inte fattat grejen..
Anledningen till varför jag har haft en sådan slödag är för att jag låtsas att vara "bakis". Var ute en sväng igår med tha guurls from tha wuurk. Jätte trevligt, kom dock lite sent jag kan förklara i ett annat inlägg. Vi satt och drack mycket goda Appletinis, dom bästa ska jag säga, och pratade om allt mellan himmel och jord. Tjejerna får mig på så bra humör, helt sinnes att man jobbar med så många underbara brudar. Dom sprider så mycket värme och kärlek.
 
Så här såg jag ut då, som vanligt plattat hår.
 
Här har vi tjejerna ju, Anna-Maria, Andrea och Elin♥

Och här har vi mig och Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback