Ta med dig känslan hem

Och det är percis vad jag har gjort. Köpte mig en ordentligt stooor godispåse på Hemmakväll tillsammans med Ellen så nu ligger vi hemma och kollar på Grey's, vad annars liksom? ;) Det finns väll inget annat jag kollar på under dagarna och kvällarna.. Kommer nog komma långt nu när jag är ledig i 3 dagar, kanske till och med kollar färdigt på de säsongerna som är kvar? Wno knows, but I really hope so! Så jag kan få börja kolla på Private Practice. Har gjort en lista på vilka serier jag ska gå igenom under min tid som en levande människa, kul eller hur (!?)  Kommer nog få skriva många sådana listor menmen, that's life. Vad gör man inte när man inte har så mycket annat för sig?
 
Haha ja men ni märker ju, har en del att gå igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback