Borde inte jag sova?

Vilken dag det har varit idag! Vi åkte från Halmstad klockan 10 imorse och va i Linköping vid 14 då min kusin konfirmerades. Vi gjorde ett stop i Mjölby innan där jag bodde när jag va en liten bebis. Kommer inte ihåg så mycket av den tiden men mamma och pappa visade vart dom hade gått med mig i barnvagnen, vart vi bodde och parken vi brukade hänga vid. Ja, synd att man inte kan komma ihåg saker från när man va så liten, det skulle att riktigt fränt! Men ja, vi har spenderat nästan hela dagen i bilen och nu ligger jag hemma hos bästis och myser i sängen! Vi missade definitivt inte hockeymatchen idag! Alltså Gud vad bra dom är. Jag är en riktigt stolt svenne just nu! ❤
Här kommer lite bilder från dagen
Bilden på balkongerna är där vi bodde i Mjölby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback